sreda, 23. januar 2013

Izziv in valovite šale

Po zelo, zelo dolgem času se spet prijavljam na izziv. Tokrat na četrti izziv na Izazovi i slatkiši.
In ja, tudi mene so zasvojile valovite šale, po zaslugi Hali, ki dela res same krasne stvari! Za začetek so nastale tri...


4 komentarji:

  1. Divna je! Bas mi se svidja cvet. :)

    Hvala ti sto ucestvujes u izazovu i srecno!

    Pozdrav
    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni šali, ki so to sezono očitno zelo IN :-))
    Voščilnica je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. :-) Hvala, sem vesela, da sem te zasvojila he he he.Luštni so vsi po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica, šalčki pa so čudoviti-tudi sama jih imam v kar nekaj različnih barvnih kombinacijah.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!