ponedeljek, 2. december 2019

Praznično ustvarjanje

Po dooooolgem času zopet objava :).
Lepim:
-  k Metuljčici - ključne besede - prvič,
-  k ArtMBR - prvi izziv Adventna pravljica pri ArtMBR,
- v Veselo hiško - Izziv #1 - praznično vzdušje in
Galerijo meseca decembra - Najlepši par.



9 komentarjev:

  1. Naravnost čudovita dekoracija na lesenem disku. Dobro si se znašla s snegom in naredila stezico. Mene spominja na park z romantičnimi lučkami in snežakom, ki so ga prišli občudovati tudi jelenčki. Hvala, ker si to vzdušje prilepila tudi k meni. Pa čimveč ustvarjaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito praznični dekoracijo si ustvarila. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Navdušila me je tvoja praznična dekoracija. Snežak, lučke in jelenčki v snegu prikazujejo pravo toplino, ki vleče v praznično. Hvala ti za sodelovanje pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična praznična dekoracija. Všeč mi je puhast sneg. Zgleda kot pravi.
    Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Ob tvoji praznični dekoraciji sem si zaželela božične glasbe - očarljivi snežak bo zapel z mano.
    Hvala, ker si svoje praznično vzdušje deliš v naši veseli hiški, pridi še!
    Prijazen december ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. iii kako lepo..jaz pa vidim še nekje taprave lučke vmes, kako zasijejo zvečer... čudovito!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!