torek, 30. november 2010

Slik(ic)e...

Že kako leto nazaj sem od tete "posvojila" tri slikice, jih prinesla domov in nekako pozabila nanje. Mogoče zato, ker so bili na njih motivi, ki mi niso bili všeč.
Slike sem najprej večkrat prebarvala z akrilno barvo. Ker je bil motiv še vedno delno viden sem jih dodatno prelepila z riževim papirjem, dodala servetek (pri tretji sliki sem najprej uporabila drugo plast servetka in nato čez prvo plast), malce poštempljala, pobarvala in zdaj so mi končno všeč ter že krasijo naše stopnišče. :)


5 komentarjev:

  1. Joj, kako si ovo lijepo napravila!! Ova zadnja je moj favorit.. Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su sve prekrasne, a pogotovo ruže moj omiljeni motiv!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. slike su predivne al meni je prva sa ružom favorit. ruža mi je omiljeni cvjet ali i motiv!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo , lepo, lepo !!

    Še eno vprašanje, kje si dobila male prtičke za pod pecivi, nujjjjjjjnnnnoooo ????

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!