sobota, 12. december 2015

Venček in snežinke

Venček prijavljam:

Voščilnica pa je nastala tako, da sem za ozadje embosirno srajčko na izbočenih delih natapkala z rdečo blazinico, dala vmes papir in spustila skozi mašinco. Ideja je pobrana z interneta. Prijavljam jo na Veselodecemberski izziv k Metuljčici (snežinke) in v Najlepši par, Galerija meseca decembra.

11 komentarjev:

  1. Zelo lep venček, všeč mi je, da si ostala pri tradicionalni adventni barvi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tista prava praznična voščilnica je nastala. Všeč mi je zvonček in ozadje, pa seveda voščilnica v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen venček, zelo mi je všeč barva. Tudi voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep venček in voščilnica. Super ozadje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep venček in lupna voščilnica. Hvala, da si se pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako venček, kot voščilnica sta mi zelo všeč. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep venček in krasna voščilnica...

    OdgovoriIzbriši
  8. Venček izraža, da so ga naredile roke, ki imajo spretnost narediti čudovito idejo, ki je zrasla v tvoji glavi. Voščilnica pa dokazuje, da se znaš spoprijeti z različnimi tehnikami, da dosežeš cilj- nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lep venček si naredila iz naravnih materialov :-)) Tudi voščilnica mi je krasno všeč.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lep venček krasi vaš dom. Pa tudi voščilnica je zelo lepa.
    Hvala, da si se nam pridružila v predzadnjem izzivu Craft-alnice Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!