ponedeljek, 8. marec 2010

Izziv modro-belo...

Takole, pa je tudi meni uspelo narediti čestitko za Marikin izziv. Ker sem šele začetnik in nimam kaj dosti pripomočkov, sta moji čestitki bolj skromni.










Za prvo mi je odtisek podarila Hali, za kar se jim neskončno hvaležna in se ji še enkrat zahvaljujem. Osnova za čestitko je bela, nanjo je zalepljen moder papir, nanj izrezan krogec iz temnejše modre barve, ki je poštempljan z hrbtno stranjo "gumba" (štampiljk žal nimam in nekako se je bilo treba znajti), nanj pa prilepljen odtisek. Spodnje bele "črte" pa so narejene iz traku (v moder papir sem naredila luknje z luknjačem in skozi potegnila trak).












Pri drugi čestitki je osnova ista, le da je nanjo prilepljena rožica, izrezana iz čipke za zavese (sem je kupila malce več, kot sem je res rabila - me je že večkrat izučilo, da je boljše kupiti malce več :)), v sredino pa je dodan zlat gumb z modro sredino.

2 komentarja:

  1. :-) druga čestitka kombinacija čipke, noro dobra ideja. Prve pa sploh ne bom komentirala, ker ko boš vidla moj prispevek za izziv, ti bo vse jasno :-) Nisem plonkala :-) kot bi ju skupaj delali oz. me modra barva vleče k tek štampiljki :-)
    Luštno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi sta obe in ta s čipkano rožico je res dobra domislica.
    Hvala za tvoje sodelovanje. Sedaj grem pokukat še k Hali.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!