torek, 30. marec 2010

Izziv # 1

Vse čestitke in pohvale puncam, za ustanovitev 1. slovenskega blog izziva - CRAFT-alnice, po odzivu sodeč, je bil to zadetek v polno. Punce, tako naprej!





Tudi sama se prijavljam na izziv z naslednjo čestitiko, ki je sicer nastala že takoj po objavljenem izzivu, ampak ni bilo časa za objavo, saj sem bila polno zasedena z izdelovanjem izdelkov za velikonočno razstavo.









Pa še nekaj o čestitki: sam motiv je narejen v servetni tehniki, ozadje motiva je darilni papir, rožice so izrezane ročno, perlice pa so nanizane na buciko.

6 komentarjev:

  1. Super čestitko si naredila. Bele rožice so mi še posebej všeč. :)
    Hvala, ker sodeluješ na CRAFT-alnici. Upam, da se "vidimo" tudi na naslednjem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je. Všeč mi je, da tako lepo ustvarjaš brez nekih velikih pripomočkov - škarje delajo čudeže , ane? Všeč mi je igla in nanizane perlice. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepa,lepa men so tud rozice najbolj padle v oko

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav imaš, CRAFTalnica je zadetek v polno in to se mi zdi odlično. Kot sem ravnokar zapisala pri Lili mi je všeč, da jemljete ta blog tudi kot svoj, saj je naš in samo z nami vsemi bo živel. Lušne je ta tvoja čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa pomladna čestitka :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čeprav si napisala, da je rožica izrezana ročno, sem iz predala hitro potegnila dve štanci ... hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!