sobota, 4. december 2010

Miklavževanje in nagrada

Danes smo imeli v kulturnem domu Miklavževanje. Sodelovali in pomagali smo tudi starši otrok, ki so v vrtcu. In tukaj je moj prispevek...


Dobila pa sem tudi še eno nagradico. Podelila mi jo je Simona iz Pisane rokodelnice. Hvala Simona!


Naloga pravi:
1. Zahvaliti se osebi, ki je podelila nagrado.
2. Zapisati 7 stvari o sebi.
3. Nagraditi 15 ustvarjalnih blogov in jih obvestiti o nagradi.

Sedem stvari o meni:
1. Zelo rada imam svojo družino, še posebej moja dva sončka.
2. Zelo rada ustvarjam. Ko imam vsaj malo prostega časa, sem v moji ustvarjalnici.
3. Rada pečem in kuham.
4. Obožujem morje.
5. Rada potujem.
6. Ne kadim.
7. Ne maram bonbonov.

Tako, to je to. Naloga še pravi, da je potrebno nagrado podeliti naprej 15 blogerkam. Ker je nagrada že obkrožila skoraj vse blogerke, jo podarjam tistim, ki je še niso prejele. Naj še dodam, da ste vse krasne in vas z veseljem berem.

Zdaj pa hitro čistit škorenjčke, da bo lahko jutri dal Miklavž vanje darila. :) Pa lep preostanek tega praznično-čarobnega vikenda!

2 komentarja:

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!