četrtek, 23. december 2010

Mini

Iz mini keramičnih lončkov in podstavkov so nastala držala za sveče. Pobarvano je z akrilnimi barvami, dodan strukturni sneg ter okraski.


Ko sem začela z izdelavo teh držal mi je najprej prišla na misel ptičja kopel, zato sem jo seveda morala "nujno" narediti, čeprav mi, kot večini vam, kronično primanjkuje časa. Zopet akrilna barva, servetek, ptički in rožice.



Želim vam vsem čarobne božične praznike,
v novem, prihajajočem letu pa pravo mero vsega
ter seveda veliko kreativnega navdiha!

8 komentarjev:

  1. Od srca ti želim Sretan Božić i Novu godinu!
    Velika pusa, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa si super naredila, mi je zelo všeč, sploh tiste božične. Hvala za lepe želje in tudi tebi vse dobro in lepo v prihajajočem letu in vesel Božič.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako luštni svečniki. Vse lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za lepe želje! Vesel božič tudi tebi in vsem tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  5. jos jednom,od srca zelim sretan i blagoslovljen bozic,tebi i tvojima!!!!
    radovi su ti divni,predivni!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni radovi, kao i uvijek!!
    Hvala ti na predivnoj čestitci, sretan ti Božić draga moja, tebi i tvojoj obitelji od srca želim sve najbolje!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za ogled moje strani in za oddan komentar!
Thank you for leaving a comment!